Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Cinkarna Celje (v nadaljevanju ' trgovina '), so sestavljeni :

1.    V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in njegovimi dopolnili

2.    Po priporočilih GZS

3.    V skladu z mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje


Spletno trgovino upravlja podjetje Cinkarna Celje, ki je tudi ponudnik storitve e-poslovanja (v nadaljevanju ' ponudnik ').
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje trgovine, pravice uporabnika (v nadaljevanju ' kupec ') in ponudnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupec ob prijavi v sistem trgovine Cinkarna Celje, pridobi Uporabniško ime in Geslo s katerim se prijavlja v trgovino in ki hkrati unikatno povezujeta uporabnika z vsemi opravili, ki jih počne v trgovini.

Trgovina je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Izbiranje in naročanje se izvaja med naborom izdelkov, ki so vam na voljo v seznamih izdelkov. Vsi izdelki iz nabora so na voljo do odprodaje zalog. Veljavnost cen za naročeno blago je na dan oddanega naročila, izvedenega v trgovini, za izdelke, ki so na zalogi. Ko ponudnik, kupcu potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, na elektronski naslov, naveden ob prijavi), se šteje, da je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in začnejo veljati vsi pogoji, tako za ponudnika, kakor za kupca.

Osnovni pogoj za nakup

Minimalna teža celotnega nakupa izdelkov v spletni trgovini mora biti 600 kg. V primeru, da je celotni skupni nabor izdelkov v košarici manjši od 600 kg, nakupa ne bo možno zaključiti.

Cene izdelkov

Vse cene, ki so objavljene v trgovini, so navedene v denarni enoti Evro (€), ter že vključujejo 22% oziroma 9,5% davek na dodano vrednost (v nadaljevanju ' DDV '). Cene veljajo do preklica ali spremembe cen v trgovini, ter do odprodaje zalog in veljajo le za nakup preko spletne trgovine.

V primeru, da celotni nakup izdelkov v spletni trgovini preseže skupno težo 1200 kg, se bodo določeni izdelki obračunali po nižji ceni (gre za izdelke, kjer je možen nakup v manjših pakiranjih - 25 kg, 20 kg ...).

Vračilo blaga in odstop od pogodbe

Kupec, ki je naročil izdelke v spletni trgovini Cinkarna Celje, v primeru, da želi od nakupne pogodbe odstopiti iz kakršnegakoli razloga ali z naročenimi izdelki ni zadovoljen ima možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči našem podjetju, pisno ali na elektronski naslov podjetja, da odstopa od pogodbe, brez navajanja razlogov za svojo odločitev. 

V primeru da kupec odstopa od pogodbe, je strošek vračila blaga na strani kupca. V primeru odstopa od pogodbe, mora kupec prejeto blago najkasneje v 30 dneh od oddanega sporočila o odstopu, vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačila bo izvedeno najkasneje v roku 5 dni od vračila blaga.

Komuniciranje

Ponudnik bo z uporabnikom stopal v stik, le prek sredstev komunikacije na daljavo.
Uporabnik ima možnost, da te stike prekliče.

Informativno gradivo vsebuje:

Obrazložen način, kako se odjaviti od prejemanja informativnega gradiva, kar bo ponudnik spoštoval

  1. Jasno oznako, da so oglasna sporočila
  2. Razvidnost pošiljatelja
  3. Akcijske in promocijske ter tržne tehnike bodo jasno označene


Uporabnik lahko pošilja kritike, predloge in ideje ponudniku, le te pa morajo biti spoštljive in po pravilih lepega obnašanja.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se zavezuje, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotavljati pravilnost in točnost podatkov, ki so objavljeni v trgovini. V primerih, ko pa tudi ponudnik predhodno ne ve za morebitne spremembe lastnosti izdelkov, roka dobave ali cene, zaradi prehitrih sprememb na tržišču, se obvezuje, da bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.


Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, ki jih napišejo obiskovalci trgovine.
Ponudnik se zavezuje, da bo mnenja pred objavo pregledal in zavrnil tista, ki vsebujejo zavajajoče ali žaljive navedbe, ter tista, ki vsebujejo očitne neresnice. Prav tako ponudnik ne odgovarja za informacije vsebovane v mnenjih in se odvezuje vsake odgovornosti, ki izvira iz mnenj.

Pritožbe in spori

Ponudnik mora v petih delovnih dneh, potrditi kupcu, da je prejel pritožbo, obvestiti kupca, kako dolgo jo bo obravnaval, ter ga sproti obveščati o poteku postopka. Ponudnik bo kupca obvestil tudi o postopku obravnave pritožbe ter kdo je oseba (e-pošta in telefonska številka), ki vodi postopek pritožbe.
Za vse pravne spore je pristojno Sodišče v Celju.

Bodite obveščeni o akcijah in novostih!

Prijavite se na brezplačne novice.